fredag den 27. juli 2012


Indtil videre har indholdet af denne blog bestået af  mine personlige tanker om alverdens nyttige og dybt ligegyldige emner, hvilket jeg i høj grad nyder at konvertere til ord. Dog håber jeg at det ganske snart tager en mere relevant drejning i forhold til den semi-journalistiske ambition jeg er indehaver af. Trods usikkerhed omkring dens  erhvervsmæssige varighed i min tilværelse, planlægger jeg at koncentrere mig om mode og den herligt forskruede verden det er. Jeg arbejder som model for bureauet Étoile Models hvor jeg tilmed scouter nye ansigter og i det hele taget forsøger, at være så behjælpelig som muligt. Derudover scouter jeg også for 2pm Modelmanagement og føler, at det indblik jeg i løbet af kort tid har fået i mode verdenen og dens tilhængere er så interessant og nuanceret at der må berettes derom. Étoile Models(2010) er et bureau, der har indgået et samarbejde med PS Landsforeningen mod spiseforstyrrelser og som fokuserer på den generelle sundhed og mangel derpå hos unge mennesker, særligt de, der befinder sig i en tilværelse hvor spiseforstyrrelser ofte virker som den nemme vej eller endda påkrævet. 2pm er et af de førende bureauer i Danmark med mange kendte navne og ansigter i deres kartotek og har som følge af dette en anderledes indgangsvinkel i henhold til branchen og dens virkemåder. Dog er mange af de indblandede ofte de samme. Jeg har derfor dannet mig et meget farvet billede af denne eksklusive verden, som viser sig ikke at være så eksklusiv igen, hvilket kun inspirerer mig til at dele ud af de mange tanker, jeg har herom. Jeg håber derfor snart at kunne byde på noget hamrende interessant skribleri med masser af integritet.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar